Soul | Feel GoodΕυεξία

3 τέλειοι τρόποι για να διαλογιστείς, χωρίς να χρειάζεται να είσαι σε ακινησία

Δεν είναι τυχαίο που τα οφέλη του διαλογισμού είναι λίγο-πολύ γνωστά στους περισσότερους. Αυτή η αρχαία τεχνική ενσυνειδητότητας έχει αποδειχτεί ότι μειώνει σημαντικά το στρες, βελτιώνει τον ύπνο και βοηθά το άτομο να κατανοήσει τον εαυτό του. Πολλοί άνθρωποι ωστόσο δυσκολεύονται να ξεκινήσουν διαλογισμό καθώς το να κάθονται οκλαδόν σε ένα μαξιλάρι, ακίνητοι, με τα μάτια κλειστά, είναι κάτι το οποίο τους δυσκολεύει. Παρόλα αυτά, υπάρχουν πολλοί ακόμη τρόποι για να γνωρίσεις τα οφέλη του διαλογισμού και να διαλογιστείς εκτός, από τη κλασική διαδικασία.

Δες παρακάτω μερικούς εναλλακτικούς τρόπους διαλογισμού που θα σε βοηθήσουν όποτε χρειάζεσαι ένα μικρό διάλλειμα. 

1. Walking meditation- διαλογισμός περπατώντας

Για όσους προτιμούν να βρίσκονται εν κινήσει ή πολύ απλά δεν έχουν πολύ χρόνο στη διάθεσή τους αυτός ο τρόπος είναι ιδανικός, αφού μπορεί να “χωρέσει” και στο πιο απαιτητικό πρόγραμμα. Αυτό συμβαίνει, καθώς αυτός ο διαλογισμός μπορεί να γίνει ακόμη και στο κέντρο της πολής, στον πιο πολύβουο δρόμο. Όσο παράλογο και αν ακούγεται, το “Walking Meditation” σκοπό έχει να μας κάνει ενσυνείδητους σχετικά με το περιβάλλον μας. 

Πώς θα το κάνεις:

Αρχικά, ξεκίνησε με το σώμα σου. Άρχισε να παρατηρείς τη δύναμη και τη ταχύτητα με την οποία τα πόδια σου πατούν στο έδαφος και τί αίσθηση σου αφήνει αυτό. Μετά από λίγο άρχισε να παρατηρείς το περιβάλλον σου. Τους ήχους της πόλης, των πουλιών, το θρόισμα των δέντρων. Μια παραλλαγή αυτής της τεχνικής είναι να περπατάς ακούγοντας μουσική και να αφήνεις το βλέμμα σου να ” χάνεται” μαζί με τη σκέψη σου. 

τρόποι για να διαλογιστείς

2. Πλέξιμο-Κέντημα-Μακραμέ

Όσο παλαιομοδίτικο και αν φαίνεται σε μερικές γυναίκες το πλέξιμο, υπάρχει λόγος που όσες το ξεκινούν το λατρεύουν. Αυτό συμβαίνει καθώς το πλέξιμο με βελονάκι ή το κέντημα, απαιτούν αφοσίωση και λεπτοδουλειά. Μέσω αυτού, καταφέρνεις να συγκεντρώνεσαι αποκλειστικά σε αυτή τη δραστηριότητα και να “αποσυμφορίζεται” η σκέψη σου από τα ζητήματα που σου προκαλούν στρες. Μια εναλλακτική αυτού είναι το μακραμέ. Άσε που θα σου μείνουν και τέλειες δημιουργίες.

3. Yoga

Αυτή είναι μια εξαιρετική, ενεργητική τεχνική διαλογισμού η οποία είναι και πολύ αποτελεσματική επίσης. Θα χρειαστείς ένα ήσυχο μέρος σε εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο. Η πρακτική της Yoga συνδέεται με αυτή του διαλογισμού καθώς μέσα από τις Asanas μαθαίνεις να αναπνέεις σωστά και να συγκεντρώνεις τη σκέψη σου. 

PODCAST| Ένας πλαστικός χειρουργός εξομολογείται. *Μήπως η κοινωνία πιέζει πολύ τις γυναίκες για να είναι “τέλειες”;

Previous article

Αισθάνεσαι κάπως περίεργα; Ίσως τα chakras σου χρειάζονται εξισορρόπηση

Next article

You may also like