Body | Be GoodSoul | Feel GoodΕυεξίαΧαλάρωση

3 κινήσεις ρεφλεξολογίας που θα σε ανακουφίσουν άμεσα από το στρες

κινήσεις ρεφλεξολογίας

Αισθάνεσαι αγχωμένη αυτή την περίοδο; Δεν είσαι η μόνη. Σύμφωνα με το  American Psychological Association αυτή ακριβώς την περίοδο ο πληθυσμός της γης είναι πιο αγχωμένος από ποτέ σε σχέση με την τελευταία δεκαετία. Όλοι μας “υποφέρουμε” από το άγχος και τα συμπτώματά του στον οργανισμό και τη διάθεσή μας. Για αυτό και πολλές φορές αναζητούμε τρόπους ανακούφισης από αυτό. Ενώ υπάρχουν πολλοί τρόποι διαχείρισης του στρες, όπως ψυχοθεραπεία, ολιστικές θεραπευτικές μέθοδοι, διαλογισμός, αρωματοθεραπεία, γυμναστική και διατροφή, υπάρχουν και κάποιες περιπτώσεις που χρειαζόμαστε άμεση ανακούφιση. Κάπου εδώ έρχονται οι πρακτικές ρεφλεξολογίας. Σύμφωνα με τους θεραπευτές, αυτές οι πρακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να ανακουφίσετε οι ίδιες τον εαυτό σας μέσα σε λίγα λεπτά. 

Τί είναι η ρεφλεξολογία

Η ρεφλεξολογία είναι μια τεχνική με ρίζες στην Παραδοσιακή Κινεζική Ιατρική. Σύμφωνα με έρευνες μπορεί να μας βοηθήσει να ανακουφίσουμε διάφορα συμπτώματα και ζητήματα στον οργανισμό μας, όπως κούραση, ναυτία, πονοκέφαλο κ.α. Η ρεφλεξολογία βασίζεται στη θεωρία ότι ασκώντας πίεση σε συγκεκριμένα σημεία του σώματός μας, μπορούμε αντανακλαστικά να βελτιώσουμε διάφορα συμπτώματα και να επαναφέρουμε αρμονική ροή ενέργειας στο σώμα μας. 

Ρεφλεξολογία για το στρες 

Όταν αισθάνεσαι ότι το άγχος σε έχει καταβάλλει μπορείς να ασκήσεις μικρές πιέσεις στα παρακάτω σημεία του σωματός σου, όπου σύμφωνα με τους ειδικούς της ρεφλεξολογίας, θα νιώσεις άμεση ανακούφιση.

He Gu 

Το σημείο He Gu βρίσκεται στο χέρι μας. Είναι ανάμεσα στο μεγάλο δάχτυλό μας και το δείκτη. Το ακριβές σημείο είναι στον ενδιάμεσο μυ των δύο δαχτύλων στο υψηλότερο σημείο του. Πίεσε αυτό τον μυ και κάνε απαλό μασάζ για τουλάχιστον 30 δευτέρολεπτα. Αν αισθάνεσαι ότι είναι απαραίτητο, επανέλαβε. 

Zu San Li 

Αυτό το σημείο βρίσκεται στο πόδι, στην έξω πλευρά από το καλάμι μας, σε ύψος τεσσάρων δαχτύλων κάτω από το γόνατό μας. Ανακουφίζει από το στρες, την κούραση αλλά και τη ναυτία. Πίεσε το σημείο αυτό για 5 ως 30 δευτερόλεπτα και επανέλαβε αν χρειάζεται. 

Tai Chong

Το σημείο Tai Chong θα το αγαπήσεις, γιατί συνδέεται και με την ανακούφιση από τους πόνους της περιόδου. Βοηθά στη διαχείριση του στρες, στους πόνους της μέσης και στην υψηλή πίεση. Βρίσκεται στο πέλμα μας, ανάμεσα στο μεγάλο δάχτυλο και το δεύτερο. Είναι ακριβώς στο μεσοδιάστημα που ενώνονται τα δάχτυλά μας, σε ύψος 2 δαχτύλων του χεριού προς τα μέσα.

 

 

5 προϊόντα που θα καταπολεμήσουν τις επιπτώσεις της μάσκας στην επιδερμίδα σου

Previous article

8 τροφές για απίστευτα λαμπερή επιδερμίδα

Next article

You may also like