Soul | Feel GoodΕυεξία

Διαφραγματική αναπνοή: η απλή τεχνική που διώχνει το στρες σε λίγα δευτερόλεπτα όπου και αν βρίσκεσαι

Διαφραγματική αναπνοή: η απλή τεχνική που διώχνει το στρες σε λίγα δευτερόλεπτα όπου και αν βρίσκεσαι
Διαφραγματική αναπνοή: η απλή τεχνική που διώχνει το στρες σε λίγα δευτερόλεπτα όπου και αν βρίσκεσαι

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής, μας προσφέρει πολλά οφέλη αλλά έχει και ένα τίμημα: υπέρμετρο άγχος για τους περισσότερους από εμάς. Το στρες αποτελεί βασικό στοιχείο της καθημερινότητας πολλών ανθρώπων πλέον. Εκτός από τους αμέτρητους παράγοντες που δημιουργούν άγχος στην καθημερινότητά μας, προστέθηκε πρόσφατα και η πανδημία για να κάνει τα πράγματα χειρότερα. Η υπερέκθεση στα social media, η έλλειψη ύπνου, η κακή διατροφή, το αλκοόλ και το multitasking, επιδρούν αρνητικά στη ψυχική και σωματική μας υγεία. Όμως για τις στιγμές που χρειάζεσαι άμεση λύση υπάρχει η διαφραγματική αναπνοή.

Αν και δεν το αντιλαμβανόμαστε πάντοτε, το άγχος επιδρά σωματικά πάνω μας με πολλούς τρόπους. Το γνωστό σε όλους μας σφίξιμο στο στομάχι, οι κοφτές αναπνοές και μια γενικότερη σωματική κατάπτωση είναι μερικά από τα πιο συνηθισμένα σημάδια. Καθώς δεν είναι πάντα εφικτό να προλαμβάνουμε το άγχος πριν δημιουργηθεί, υπάρχει μια πανεύκολη μέθοδος σύμφωνα με την ιατρική, η οποία έχει εξαιρετικά ωφέλιμα αποτελέσματα για τον οργανισμό μας, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Διαφραγματική αναπνοή

Η κλασική έκφραση “πάρε ανάσες” όταν αγχωνόμαστε, από ότι φαίνεται είναι απόλυτα σωστή. Σύμφωνα με έρευνες, η διαφραγματική αναπνοή έχει μόνο θετικά αποτελέσματα στον οργανισμό μας. Το είδος αυτής της αναπνοής επιτυγχάνεται όταν γεμίζουμε με αέρα την περιοχή της κοιλιάς μας και όχι μόνο τους πνεύμονες με την αναπνοή μας.

διαφραγματική αναπνοή

Πώς γίνεται η διαφραγματική αναπνοή

Η μέθοδος μοιάζει αρκετά με το διαλογισμό. Ακούμπησε το ένα χέρι στην κοιλιά σου και το άλλο στο στέρνο σου. Πάρε μερικές αργές και βαθιές αναπνοές. Νιώσε με το χέρι που βρίσκεται στην κοιλιά σου να γεμίζει η περιοχή με αέρα. Εξέπνευσε αργά. Επανέλαβε μερικές φορές και θα διαπιστώσεις ότι ο “κόμπος” στο στομάχι έχει εξαφανιστεί.  Αυτό συμβαίνει γιατί η διαφραγματική αναπνοή, μειώνει την πίεση του αίματος και σταθεροποιεί τους χτύπους της καρδιάς. Παράλληλα, για τη διαφραγματική αναπνοή χρειάζεται λιγότερη πρόσπάθεια από τον οργανισμό μας να φέρει το οξυγόνο στο αίμα, με αποτέλεσμα να μας δημιουργείται ένα αίσθημα ευεξίας.

Νάντια Ράπτη: οι ταμπέλες, η σχέση με το σώμα μας και ρόλος των ρούχων στην αυτοπεποίθησή μας

Previous article

Γιατί τα φυτά εσωτερικού χώρου είναι το νέο beauty gadget

Next article

You may also like