Μαλλιά | Τα vibes αυτοπεποίθησης σουΟμορφιά | Look Good

7 αιτίες που ευθύνονται για την απώλεια των μαλλιών σου

Αν και η αλήθεια είναι ότι οι άντρες τείνουν να χάνουν πιο εύκολα τα μαλλιά τους, απώλεια μαλλιών επηρεάζει μια μεγάλη μερίδα γυναικών. Ενώ στους άντρες οι λόγοι είναι πιο συγκεκριμένοι, όσον αφορά στις γυναίκες υπάρχουν αρκετές αιτίες που μπορεί να προκαλείται αυτό το συμβάν. Οι λόγοι ποικίλουν και προκαλούν μόνιμη ή παροδική απώλεια μαλλιών αναλόγως την περίπτωση. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να καταπολεμηθεί αυτό το συμβάν ενώ αναλόγως την περίπτωση τα αποτελέσματα είναι πολύ ικανοποιητικά. Δες παρακάτω τους λόγους για τους οποίους μπορεί να έχεις εμφανίσει απώλεια των μαλλιών σου. Επίσης μη ξεχνάς να τα φροντίζεις συχνά με τα κατάλληλα προϊόντα. 

Παίρνεις πολλή Βιταμίνη Α

Το να το παρακάνεις με τη Βιταμίνη Α, μπορεί να προκαλέσει απώλεια μαλλιών σύμφωνα με το American Academy of Dermatology. Ενώ η διεθνής ημερήσια συνιστώμενη πρόληψη κυμαίνεται περίπου στις 5.000 μονάδες για τους ενήλικες, πολλά συμπληρώματα περιέχουν από 2.500 μέχρι 10.000 μονάδες αυτής της βιταμίνης. Το αποτέλεσμα είναι τις περισσότερες φορές να προκαλείται απώλεια μαλλιών. Τα καλά νέα είναι ότι μόλις τα επίπεδα της Βιταμίνης Α επανέλθουν στις φυσιολογικές τιμές τους, σταματά και η τριχόπτωση. 

Απώλεια των μαλλιών

Δεν παίρνεις αρκετή Πρωτεϊνη

Η έλλειψη πρωτεϊνης μπορεί να προκαλέσει τριχόπτωση. Η αρκετή πρόσληψη πρωτεϊνης μέσω της κατανάλωσης αυγών, κρεατικών αλλά και διάφορων όσπριων, μπορεί να καταπολεμήσει αυτό το ενοχλητικό σύμπτωμα. Έτσι, αν πρόσφατα διέκοψες τη λήψη κρέατος, τα συμπληρώματα διατροφής με πρωτεϊνη μπορούν να μειώσουν αισθητά την απώλεια μαλλιών. 

Έχεις έλλειψη σιδήρου/αναιμία 

Η έλλειψη σιδήρου μπορεί να προκαλέσει επιπτώσεις στο τριχωτή της κεφαλής μεταξύ άλλων συμπτωμάτων. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, εκτός από τα συμπληρώματα σιδήρου σε περίπτωση συνταγής ιατρού, μπορούν να βοηθήσουν μερικοί συνδυασμοί τροφών που μεγιστοποιούν την απορρόφηση του σιδήρου στον οργανισμό μας. Δοκιμάστε να προσθέσετε στο διατροφολόγιό σας τους παρακάτω συνδυασμούς τροφών:

  • Σπανάκι + Κόκκινες πιπεριές
  • Μαυρομάτικα φασόλια + Λάχανο
  • Kale + Πορτοκάλια
  • Φακές + Αρακά
  • Μαύρη σοκολάτα + Φράουλες
  • Μπρόκολο + Τομάτες

Υποθυρεοειδισμός

Ο θυρεοειδής αδένας είναι από τους πιο σημαντικούς αδένες στο σώμα μας. Επηρεάζει τη συνολική λειτουργία του οργανισμού μας, μεταξύ άλλων το μεταβολισμό μας, τη λειτουργία της καρδιάς, τη θερμοκρασία του σώματος, τη διάθεσή μας και πολλά άλλα. Μια ακόμη λειτουργία που επηρεάζει είναι αυτή του τριχωτού της κεφαλής. Ένας θυρεοειδής που παράγει μικρότερες ποσότητες της ορμόνης TH στον οργανισμό μας μπορεί να προκαλέσει τριχόπτωση.

Έλλειψη Βιταμίνης Β12

Η Βιταμίνη Β12 βοηθά το σώμα σου να δημιουργεί το DNA και ερυθρά κύτταρα, ενισχύει το ανοσοποιητικό και τη λειτουργία του νευρικού συστήματος. Η έλλειψή της συνδέεται με την απώλεια μαλλιών. Δες παρακάτω τις τροφές που είναι πλούσιες σε Βιταμίνη12.

  • Σολωμός
  • Στρείδια
  • Μοσχάρι
  • Συκώτι
  • Αυγά
  • Γάλα

Απότομη απώλεια βάρους

Η απότομη απώλεια βάρους είναι μια μορφή σοκ για τον οργανισμό μας που μπορεί να προκαλέσει την αποδυνάμωση του τριχωτού της κεφαλής. Αυτό συμβαίνει καθώς οι απότομες αλλαγές προκαλούν στρες στον οργανισμό μας ή μπορεί επίσης να φταίει η ελλειπής πρόσληψη θρεπτικών συστατικών. Η απώλεια των μαλλιών είναι παροδική σε αυτή την περίπτωση. Έπειτα από 6 μήνες περίπου και με ισορροπημένη διατροφή, ο οργανισμό μας επανέρχεται στις φυσιολογικές λειτουργίες του.

μαλλιά

Σύνδρομο Πολυκυστικών Ωοθηκών

Το Σύνδρομο Πολυκυστικών Ωοθηκών μπορεί να επηρεάσει τη λειτουργία των ορμονών του οργανισμού μας. Φέρνει ανισορροπία ανάμεσα στις θηλυκές και αντρικές ορμόνες, επηρεάζει το κύκλο της περιόδου μας, το βάρος και την εμφάνιση του διαβήτη. Επίσης επηρεάζει την υγεία των μαλλιών μας.

 

 

 

 

6 τροφές που καταπολεμούν τις ορμονικές διαταραχές

Previous article

Q10: το ισχυρό αντιγηραντικό συστατικό που λειαίνει τις ρυτίδες και πού θα το βρεις

Next article

You may also like